КОНТАКТИ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГ

КОНТАКТИ ДЛЯ ПОДАННЯ СКАРГ

  • Директор ТОВ «ФК «КАРРОН» – ЖУК ВІКТОРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

    Телефон для прийому усних скарг (звернень) (044)  229 87 98 або +38 (099) 321-53-20*
    * вартість дзвінків – за тарифами операторів

    Письмова скарга (звернення) приймається:
    – поштою за місцезнаходженням фінансової компанії або передається споживачем (представником споживача) особисто, але з урахуванням карантинних вимог.
     Україна, 04116, м. Київ, вул.. Старокиївська, 10

    Письмова скарга (звернення) також може бути надіслана з використанням мережі Інтернет на електронну пошту fccarron@ukr.net
  • Контактна інформація органу, який здійснює державне регулювання щодо діяльності особи, яка надає фінансові послуги:

    Національний банк України (НБУ)
    місцезнаходження: 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9
    телефон: 0 800 505 240
    електронна пошта: nbu@bank.gov.ua
    веб-сайт: www.bank.gov.ua

  • ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В М. КИЄВІ
    місцезнаходження: м. Київ, вул. Некрасовська, 10/8
    телефон:  (044) 486-54-86
    (063) 639-09-09 “Гаряча лінія”
    електронна пошта:  info@kyiv-dpss.gov.ua
    веб-сайт: www.kyiv-dpss.gov.ua

  • Скарги споживача фінансових послуг в судовому порядку розглядаються, згідно чинного зааконодавства України.
Copyright 2018-2021