РЕГУЛЮВАННЯ РИНКУ НЕБАНКІВСЬКИХ ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ
Національний банк регулює діяльність учасників ринку небанківських фінансових послуг: страховиків, кредитних спілок, фінансових компаній та лізингодавців.
Захист прав споживачів фінпослуг.
- Вимоги щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості (вимоги щодо етичної поведінки)
- Інформація про механізми захисту прав споживачів фінансових послуг
- Інформація щодо взаємодії із споживачами та іншими особами при врегулюванні простроченої заборгованості

На сторінці Національного банку України є окремий розділ присвячений захисту прав споживачів ринку фінансових послуг.
Національний банк України має повноваження на захист прав споживачів фінансових послуг і регулює поведінку банків та небанківських фінансових установ щодо їхніх клієнтів. Cпеціальний підрозділ, який цим опікується, – Управління захисту прав споживачів фінансових послуг.
Має три основні напрямки роботи у захисті прав споживачів фінансових послуг:
- робота зі зверненнями громадян;
- встановлення вимог до фінансових установ;
- нагляд за додержанням законодавства про захист прав споживачів фінансових послуг та контроль за дотриманням законодавства про рекламу (в частині реклами у сфері фінансових послуг).